Però de què fa olor el Nadal? Doncs, segons Pep Duran l’aroma d’aquestes festes és una barreja de dolç i àcid: “L’essència que hem creat vol aportar una subtil sensació d’acolliment, barrejant la part més dolça del principi de les festes amb el regust més àcid que queda al final”. La idea és que els clients agafin les tigetes de fusta banyades en el perfum que trobaran a l’entrada dels establiments. “L’objectiu no és incitar al consum ni que agradi a tothom sinó que la gent recordi aquesta olor i l’associï al Nadal i al comerç de proximitat”, ha aclarit Duran.
D’altra banda, el portaveu de la comissió, Joan Picón, ha apuntat que les vendes nadalenques als comerços del centre no pinten malament tot i que aquest sigui una any complicat: “Tindrem un bon Nadal tot i els problemes hipotecaris que hi ha actualment”. Picón confia que la diferenciació per la qual aposta CMC continuï atraient els mataronins.
Tómbola solidària
Comerç Mataró Centre ha volgut enguany afegir una campanya solidària a les seves activitats habituals. Per això, i en col·laboració amb l’Associació Mà Oberta, els establiments associats a la comissió faran donació de diferents productes que se sortejaran en una tómbola, tal i com ha anunciat avui Joan Picón. Els beneficis aniran a parar a persones necessitades.