Volvo Car España ha atorgat a Grup Volmar, concessionari oficial Volvo a Mataró, el Premi al Millor Concessionari de Vehicles d’Ocasió Volvo Selekt de la xarxa d’Espanya durant el 2024. Es tracta d’un reconeixement que va més enllà de les xifres de vendes i que premia l’excel·lència en la gestió, la qualitat del producte i una aposta clara per oferir una experiència de client impecable, basada en la confiança, la transparència i el compromís amb els valors de Volvo.
L’acte de lliurament del premi va tenir lloc aquest dijous, dia 10, a la seu de Grup Volmar, a la carretera de Barcelona de Mataró, i va comptar amb la presència de Jose María Galofré, CEO i Conseller Delegat de Volvo Car España, qui va destacar la importància que té per a la marca el rol que juguen concessionaris com el mataroní: “Per a nosaltres no hi ha diferència entre grans i petits, tots formem Volvo, ja sigui al Maresme, a una capital europea o a la nostra gran fàbrica de Suècia”. Galofré va afegir que “qui treballa per a Volvo és Volvo; som una marca gairebé centenària, vam néixer per oferir mobilitat segura i cuidar de les persones, i aquest és l’objectiu que transmetem als nostres clients”.
La seu de Volmar a Mataró
Una marca i un equip que transmeten confiança
A més, el CEO de Volvo va posar èmfasi en el paper clau dels professionals com ara l'equip del Grup Volmar, afirmant que “com a clients, tots busquem algú que ens transmeti confiança”. I va afegir que “molts acaben escollint Volvo no només pels seus valors com ara la seguretat i la sostenibilitat, sinó també pels venedors i mecànics que donen confiança i credibilitat al procés de compra”.
El màxim responsable de la firma sueca a Espanya també va posar en valor el vincle personal amb la comarca assegurant que “vaig passar la meva infantesa i joventut al Maresme, tenim família aquí i quan ens reunim tots els cosins ho fem al Nàutic de Vilassar de Mar”. Per a Galofré, “és una gran satisfacció entregar aquest premi aquí, en un lloc que també sento com a casa”.
L'equip del concessionari mataroní amb els directius de Volvo
Servei integral i excel·lencia operativa
Aquest guardó posa en valor la dedicació de l’equip de Grup Volmar i la seva capacitat per anticipar-se a les necessitats dels clients, oferint vehicles certificats sota els més alts estàndards de la marca, juntament amb un servei integral que cuida cada detall del procés de compra i postvenda. Des de la direcció de Grup Volmar, es va reafirmar el compromís amb una gestió eficaç basada en la millora contínua, la innovació responsable i l’excel·lència operativa com a pilars per continuar generant valor sostenible per als clients, els col·laboradors i l’entorn. “Viure al Maresme i conduir un Volvo és una elecció conscient de qualitat i responsabilitat”, apunten des del concessionari.[banner-AMP_5]
Parlaments durant el lliurament del reconeixement
Durant l'acte del lliurament del guardó, Jaume Roura, CEO de Grup Volmar, va subratllar que quan van començar el 2018, les xifres de vendes pràcticament s'han quatriplicat en vehicles nous, i multiplicat per 10 en els d'ocasió. "L'equip humà també ha crescut notablement i s'ha aconseguit mantenir un nivell de satisfacció del client molt alt", va reblar Roura, tot afegint que Volvo sempre els ha permès, com a empresa, "sentir-se com a casa, lluir la marca com quelcom propi i, així, seguir endavant atrevint-nos a prendre decisions de risc per créixer".[banner-AMP_6]
Aquest reconeixement consolida Grup Volmar com un referent en vehicles d’ocasió, sostenibilitat i excel·lència dins la xarxa Volvo a Espanya.