Aitor González, entrenador del CE Mataró. Foto: CF Santvicentí.
Aitor González, entrenador del CE Mataró. Foto: CF Santvicentí.

Redacció

Aitor González segueix al capdavant del CE Mataró

L’entrenador que ha acabat la temporada anuncia canvis a la plantilla i l’ambició de lluitar per l’ascens

patrocini Sorrall octubre 25 (1)
 

“Quan vam arribar teníem els mateixos punts que l’equip que marcava el descens. Hem fet números de play-off, hem aconseguit un balanç positiu a nivell de resultats i hem sigut un equip que s’ha pogut reconèixer”. L’entrenador del CE Mataró, Aitor González, exposa d’aquesta manera els motius que parlen a favor de la continuïtat del projecte. Un projecte que, ara sí, el tècnic podrà començar amb els fonaments d’una pretemporada. I no només això, sinó que González també té veu i vot en la planificació d’una plantilla que canviarà de fisonomia.

Una desena de canvis

El CE Mataró ja ha tancat mitja dotzena de fitxatges, que anirà fent oficials durant les properes setmanes, i és probable que el capítol d’altes s’acabi enfilant fins, com a mínim, uns deu jugadors. Les altes serviran per compensar els futbolistes que, o bé per altres ofertes o bé per la decisió del club, no seguiran al Mataró. En qualsevol cas, Aitor González creu que tindrà millor plantilla i, sobretot, un equip amb més sentiment de pertinença: “Gent que vulgui jugar al Mataró i lluitar per aquests colors. No juguem a la categoria que per història ens pertocaria, però seguim sent el Mataró i volem cultivar aquest sentiment de pertinença”.   

Hi haurà canvis a totes les línies i, en general, l’entrenador del Mataró té claríssim el perfil de jugador que vol: “M’agraden els futbolistes que són bons tècnicament i també tàcticament, que siguin intel·ligents. També han de tenir personalitat, ser valents i jugar sense por d’equivocar-se”.

Mirar cap amunt sense complexos

El CE Mataró, club històric de la tercera o quarta categoria del futbol estatal, malviu a Segona Catalana. El seu entrenador és conscient que en aquesta lliga també s’hauran de veure les cares amb pressupostos més potents, però proposa afrontar el repte sense excuses ni complexos: “El Mataró porta dos anys lluitant per no baixar a Tercera Catalana. Hem de tenir l’ambició i la il·lusió de mirar cap amunt i lluitar per l’ascens”.  

 

 

Arxivat a:

Comenta
Tornar a la notícia Aitor González segueix al capdavant del CE Mataró

Comentaris