Coincidint amb la celebració del seu 150è aniversari, la Policia Local de Mataró ha fet un pas més en la seva estratègia de comunicació i ha obert perfils oficials a Instagram i TikTok. El cos policial busca així apropar-se encara més a la ciutadania a través dels canals que utilitzen les noves generacions i consolidar la seva presència digital. A Instagram és @policiamataro; i aTikTok, @policia_mataro.
Aquesta ampliació a nous canals se suma a les seves primeres incursions a les xarxes socials, que es remunten a l’any 2021, quan van obrir perfils a Facebook (@policialocaldemataro) i Twitter (@policiamataro). Des d’aleshores, aquestes plataformes han servit per difondre informació de servei públic relacionada amb la seguretat, la convivència o les emergències.
Segons ha explicat la regidora de Seguretat, Núria Moreno, aquesta aposta per Instagram i TikTok s’emmarca en un nou pla de comunicació de la Policia Local que té com a objectiu principal millorar la connexió amb la ciutadania a través de la transparència i la proximitat.
“Obrim nous perfils de comunicació perquè comunicar també és protegir”, afirma Moreno. “Hem de millorar la comunicació de la Policia per fer-la més propera. Més enllà del seu rol d’autoritat, els agents formen part també de la comunitat i de la ciutadania”.
La regidora destaca que aquestes xarxes són eines útils per fer arribar informació preventiva i educativa, i que ajuden a connectar amb nous públics: “Aquestes plataformes connecten amb noves generacions: gent jove, però també persones de 30 i 40 anys que s’informen a través d’Instagram o TikTok. La ciutadania necessita conèixer què s’està fent, i la comunicació ha de ser transparent”.
Les notícies més importants de Mataró i Maresme, al teu WhatsApp
- Rep les notícies destacades al teu mòbil i no et perdis cap novetat!
- Entra en aquest enllaç, fes clic a seguir i activa la campaneta
Comentaris (5)